|
||||||||||
PREV CLASS NEXT CLASS | FRAMES NO FRAMES | |||||||||
SUMMARY: NESTED | FIELD | CONSTR | METHOD | DETAIL: FIELD | CONSTR | METHOD |
java.lang.Objectpl.tph.javatacka.game.GamePreferences
public class GamePreferences
Klasa GamePreferences
służy do przechowywania informacji o
preferencjach dotyczących gry. W obiektach te klasy przechowywane są dane
o następujących opcjach gry:
Field Summary | |
---|---|
private int[] |
leftKeyCode
Kody lewych klawiszy. |
private int |
maxScore
Limit punktów, po którym nastąpi zakończenie gry. |
private int |
playerAmount
Liczba graczy. |
private java.awt.Color[] |
playerColor
Kolory krzywych graczy. |
private java.lang.String[] |
playerName
Nazwy graczy. |
private int[] |
rightKeyCode
Kody prawych klawiszy. |
private int |
speed
Szybkość gry. |
Constructor Summary | |
---|---|
GamePreferences(int playerAmount,
int speed,
int maxScore)
Tworzy nowy obiekt z preferencjami gry o podanych parametrach. |
Method Summary | |
---|---|
int |
getMaxScore()
Zwraca limit punktów. |
Player |
getPlayer(int i,
InputManager input)
Tworzy i zwraca referencję na obiekt klasy Player na
podstawie przechowywanych danych. |
int |
getPlayerAmount()
Zwraca liczbę graczy. |
int |
getSpeed()
Zwraca szybkość gry. |
void |
setPlayer(int i,
java.lang.String playerName,
java.awt.Color playerColor,
int leftKeyCode,
int rightKeyCode)
Tworzy nowego gracza o podanym numerze (indeksowane od 0) z podanymi parametrami. |
Methods inherited from class java.lang.Object |
---|
clone, equals, finalize, getClass, hashCode, notify, notifyAll, toString, wait, wait, wait |
Field Detail |
---|
private int playerAmount
private int speed
private int maxScore
private java.lang.String[] playerName
private java.awt.Color[] playerColor
private int[] leftKeyCode
private int[] rightKeyCode
Constructor Detail |
---|
public GamePreferences(int playerAmount, int speed, int maxScore)
playerAmount
- liczba graczy biorących udział w rozgrywcespeed
- szybkość grymaxScore
- limit punktów, po którym nastąpi zakończenie gryMethod Detail |
---|
public int getPlayerAmount()
public int getSpeed()
public int getMaxScore()
public void setPlayer(int i, java.lang.String playerName, java.awt.Color playerColor, int leftKeyCode, int rightKeyCode)
ArrayIndexOutOfBoundsException
.
i
- numer graczaplayerName
- nazwa graczaplayerColor
- kolor krzywej graczaleftKeyCode
- kod lewego klawiszarightKeyCode
- kod prawego klawiszaArrayIndexOutOfBoundsException
public Player getPlayer(int i, InputManager input)
Player
na
podstawie przechowywanych danych. Jeśli zostanie podany numer, dla
którego odpowiadający gracz nie istnieje zostanie rzucony wyjątek
ArrayIndexOutOfBoundsException
.
i
- numer graczainput
- menadżer wejścia, który ma obsługiwać akcje gracza
ArrayIndexOutOfBoundsException
,
Player
,
InputManager
|
||||||||||
PREV CLASS NEXT CLASS | FRAMES NO FRAMES | |||||||||
SUMMARY: NESTED | FIELD | CONSTR | METHOD | DETAIL: FIELD | CONSTR | METHOD |