A B C D E F G H I K L M N O P Q R S U V W X Y

G

GAME_END_ROUND - Static variable in class pl.tph.javatacka.game.GameCore
 
GAME_NEW_ROUND - Static variable in class pl.tph.javatacka.game.GameCore
 
GAME_OVER - Static variable in class pl.tph.javatacka.game.GameCore
 
GAME_PAUSE - Static variable in class pl.tph.javatacka.game.GameCore
 
GAME_READY - Static variable in class pl.tph.javatacka.game.GameCore
 
GAME_RUNNING - Static variable in class pl.tph.javatacka.game.GameCore
 
GameCore - Class in pl.tph.javatacka.game
Klasa GameCore jest główną klasą gry Javatacka spajającą wszystkie jej elementy.
GameCore() - Constructor for class pl.tph.javatacka.game.GameCore
 
gameField - Variable in class pl.tph.javatacka.game.GameCore
Uproszczony czarno-biały zapis pola gry.
gameLoop() - Method in class pl.tph.javatacka.game.GameCore
Metoda zawierająca główną pętlę właściwej gry.
GameMenu - Class in pl.tph.javatacka.game
Klasa GameMenu tworzy menu, w którym gracze mogą ustawić swoje preferencje dotyczące przebiegu gry.
GameMenu() - Constructor for class pl.tph.javatacka.game.GameMenu
Bezargumentowy konstruktor klasy GameMenu, który konfiguruje okno menu gry.
GamePreferences - Class in pl.tph.javatacka.game
Klasa GamePreferences służy do przechowywania informacji o preferencjach dotyczących gry.
GamePreferences(int, int, int) - Constructor for class pl.tph.javatacka.game.GamePreferences
Tworzy nowy obiekt z preferencjami gry o podanych parametrach.
gameState - Variable in class pl.tph.javatacka.game.GameCore
Aktualny stan gry.
gameWait() - Method in class pl.tph.javatacka.game.GameCore
Metoda wywoływana podczas oczekiwania na rozpoczęcie rundy.
getColor() - Method in class pl.tph.javatacka.game.sprites.Curve
Zwraca kolor krzywej.
getCurve() - Method in class pl.tph.javatacka.game.Player
Zwraca referencję na krzywą gracza.
getDirection() - Method in class pl.tph.javatacka.game.sprites.Curve
Zwraca aktualny kierunek poruszania się krzywej w stopniach.
getFullScreenWindow() - Method in class pl.tph.javatacka.graphics.ScreenManager
Zwraca referencję na aktualnie działające okno pełnoekranowe.
getGamePreferences() - Method in class pl.tph.javatacka.game.GameMenu
Zwraca referencję na obiekt GamePreferences, który przechowuje informacje o wybranych przez graczy opcjach gry.
getGraphics() - Method in class pl.tph.javatacka.graphics.ScreenManager
Zwraca obiekt Graphics2D dla uruchomionego okna pełnoekranowego.
getHeight() - Method in class pl.tph.javatacka.graphics.ScreenManager
Ta metoda zwraca wysokość okna działającego obecnie w trybie pełnoekranowym albo wartość 0, gdy takie okno nie istnieje.
getHeight() - Method in class pl.tph.javatacka.graphics.Sprite
Zwraca wysokość Sprite'a.
getKeyAction(KeyEvent) - Method in class pl.tph.javatacka.input.InputManager
Zwraca obiekt akcji gry VirtualKey związany z klawiszem, od którego przyszło zdarzenie.
getKeyString() - Method in class pl.tph.javatacka.game.Player
Zwraca mnemoniczny odpowiednik klawiszy sterowania gracza.
getLeftKeyCode(int) - Static method in class pl.tph.javatacka.game.GameMenu
Pomocnicza metoda zwracająca kod lewego klawisza dla gracza o podanym numerze lub -1, gdy podany numer gracza jest niepoprawny.
getMaxScore() - Method in class pl.tph.javatacka.game.GamePreferences
Zwraca limit punktów.
getMouseButtonAction(MouseEvent) - Method in class pl.tph.javatacka.input.InputManager
Zwraca obiekt akcji gry VirtualKey związany z przyciskiem myszy, od którego przyszło zdarzenie.
getName() - Method in class pl.tph.javatacka.game.Player
Zwraca nazwę gracza.
getOldX() - Method in class pl.tph.javatacka.game.sprites.Curve
Zwraca pionową składową poprzedniego położenia.
getOldY() - Method in class pl.tph.javatacka.game.sprites.Curve
Zwraca poziomą składową poprzedniego położenia.
getPlayer(int, InputManager) - Method in class pl.tph.javatacka.game.GamePreferences
Tworzy i zwraca referencję na obiekt klasy Player na podstawie przechowywanych danych.
getPlayerAmount() - Method in class pl.tph.javatacka.game.GamePreferences
Zwraca liczbę graczy.
getRightKeyCode(int) - Static method in class pl.tph.javatacka.game.GameMenu
Pomocnicza metoda zwracająca kod prawego klawisza dla gracza o podanym numerze lub -1, gdy podany numer gracza jest niepoprawny.
getScore() - Method in class pl.tph.javatacka.game.Player
Zwraca referencję na obiekt tabelki z wynikami gracza.
getScoreValue() - Method in class pl.tph.javatacka.game.Player
Zwraca aktualną liczbę punktów zdobytych przez gracza.
getSpeed() - Method in class pl.tph.javatacka.game.GamePreferences
Zwraca szybkość gry.
getVelocity() - Method in class pl.tph.javatacka.game.sprites.Curve
Zwraca aktualną wartość wektora prędkości.
getVelocityX() - Method in class pl.tph.javatacka.game.sprites.Curve
Zwraca aktualną wartość pionowej składowej wektora prędkości.
getVelocityX() - Method in class pl.tph.javatacka.graphics.Sprite
Zwraca składową poziomą wektora prędkości Sprite'a.
getVelocityY() - Method in class pl.tph.javatacka.game.sprites.Curve
Zwraca aktualną wartość poziomej składowej wektora prędkości.
getVelocityY() - Method in class pl.tph.javatacka.graphics.Sprite
Zwraca składową pionową wektora prędkości Sprite'a.
getWidth() - Method in class pl.tph.javatacka.graphics.ScreenManager
Ta metoda zwraca szerokość okna działającego obecnie w trybie pełnoekranowym albo wartość 0, gdy takie okno nie istnieje.
getWidth() - Method in class pl.tph.javatacka.graphics.Sprite
Zwraca szerokość Sprite'a.
getX() - Method in class pl.tph.javatacka.graphics.Sprite
Zwraca składową poziomą pozycji Sprite'a na ekranie.
getY() - Method in class pl.tph.javatacka.graphics.Sprite
Zwraca składową pionową pozycji Sprite'a na ekranie.
goToPositionX - Variable in class pl.tph.javatacka.game.sprites.Score
Pozioma składowa położenia na ekranie, do którego dąży obiekt Score (w pikselach).
goToPositionY - Variable in class pl.tph.javatacka.game.sprites.Score
Pionowa składowa położenia na ekranie, do którego dąży obiekt Score (w pikselach).

A B C D E F G H I K L M N O P Q R S U V W X Y