|
||||||||||
PREV LETTER NEXT LETTER | FRAMES NO FRAMES |
GameCore
jest główną klasą gry Javatacka
spajającą wszystkie jej elementy.GameMenu
tworzy menu, w którym gracze mogą ustawić swoje
preferencje dotyczące przebiegu gry.GameMenu
, który konfiguruje
okno menu gry.
GamePreferences
służy do przechowywania informacji o
preferencjach dotyczących gry.GamePreferences
, który
przechowuje informacje o wybranych przez graczy opcjach gry.
Graphics2D
dla uruchomionego
okna pełnoekranowego.
Sprite'a
.
VirtualKey
związany z klawiszem, od
którego przyszło zdarzenie.
-1
, gdy podany numer gracza jest niepoprawny.
VirtualKey
związany z przyciskiem
myszy, od którego przyszło zdarzenie.
Player
na
podstawie przechowywanych danych.
-1
, gdy podany numer gracza jest niepoprawny.
Sprite'a
.
Sprite'a
.
Sprite'a
.
Sprite'a
na ekranie.
Sprite'a
na ekranie.
Score
(w pikselach).
Score
(w pikselach).
|
||||||||||
PREV LETTER NEXT LETTER | FRAMES NO FRAMES |