A B C D E F G H I K L M N O P Q R S U V W X Y

U

update(long) - Method in class pl.tph.javatacka.game.GameCore
Główna funkcja aktualizująca wszystkie obiekty gry.
update(long) - Method in class pl.tph.javatacka.game.Player
Uaktualnia obiekt gracza, a dokładniej obiekt krzywej na podstawie minionego czasu.
update(long) - Method in class pl.tph.javatacka.game.sprites.Curve
Aktualizuje pozycję "głowy" krzywej w oparciu o wartość wektora prędkości oraz kierunek poruszania.
update(long) - Method in class pl.tph.javatacka.game.sprites.Score
Aktualizuje pozycję obiektu Score na ekranie w oparciu po podany jako argument miniony czas.
update() - Method in class pl.tph.javatacka.graphics.ScreenManager
Po zakończeniu rysowania w oknie za pomocą związanego z nim obiektu Graphics2D należy uaktualnić wyświetlany obraz.
update(long) - Method in class pl.tph.javatacka.graphics.Sprite
Aktualizuje pozycję Sprite'a w oparciu o miniony czas.

A B C D E F G H I K L M N O P Q R S U V W X Y