A B C D E F G H I K L M N O P Q R S U V W X Y

S

score - Variable in class pl.tph.javatacka.game.Player
Obiekt tabelki z wynikami gracza.
Score - Class in pl.tph.javatacka.game.sprites
Obiekty klasy Score odzwierciedlają tabelki graczy pokazujące aktualną liczbę punktów zdobytych przez danego gracza w bieżącej rozgrywce.
Score(Player) - Constructor for class pl.tph.javatacka.game.sprites.Score
Tworzy nowy obiekt Score inicjując jego składowe położenia, wektora prędkości i położenia, do którego on dąży wartościami zerowymi.
scoreValue - Variable in class pl.tph.javatacka.game.Player
Aktualna liczba punktów zdobytych przez gracza w danej rozgrywce.
screen - Variable in class pl.tph.javatacka.game.GameCore
Menadżer okna pełnoekranowego
ScreenManager - Class in pl.tph.javatacka.graphics
Klasa ScreenManager służy do inicjalizacji i zarządzania oknem pracującym w trybie pełnoekranowym.
ScreenManager() - Constructor for class pl.tph.javatacka.graphics.ScreenManager
Tworzy nowy obiekt zarządcy pełnoekranowego okna.
setAlive(boolean) - Method in class pl.tph.javatacka.game.Player
Ustawia wartość flagi mówiącej o tym, czy gracz żyje czy jest martwy.
setDirection(double) - Method in class pl.tph.javatacka.game.sprites.Curve
Ustawia kierunek poruszania się krzywej na podany
setDone(boolean) - Method in class pl.tph.javatacka.game.GameMenu
Ustawia flagę gotowości menu na podaną wartość logiczną.
setFullScreen(String) - Method in class pl.tph.javatacka.graphics.ScreenManager
Przechodzi w tryb pełnoekranowy.
setGotoPositionX(int) - Method in class pl.tph.javatacka.game.sprites.Score
Ustawia pozioma składową położenia, do którego w swoim ruchu obiekt Score będzie dążył.
setGotoPositionY(int) - Method in class pl.tph.javatacka.game.sprites.Score
Ustawia pionowa składową położenia, do którego w swoim ruchu obiekt Score będzie dążył.
setHeight(int) - Method in class pl.tph.javatacka.graphics.Sprite
Ustawia wysokość Sprite'a.
setOldXY(double, double) - Method in class pl.tph.javatacka.game.sprites.Curve
Ustawia poprzednią pozycję "głowy" krzywej.
setPlayer(int, String, Color, int, int) - Method in class pl.tph.javatacka.game.GamePreferences
Tworzy nowego gracza o podanym numerze (indeksowane od 0) z podanymi parametrami.
setVelocity(double) - Method in class pl.tph.javatacka.game.sprites.Curve
Ustawia wartość wektora prędkości na podaną
setVelocityX(double) - Method in class pl.tph.javatacka.graphics.Sprite
Ustawia składową poziomą wektora prędkości Sprite'a.
setVelocityY(double) - Method in class pl.tph.javatacka.graphics.Sprite
Ustawia składową pionową wektora prędkości Sprite'a.
setWidth(int) - Method in class pl.tph.javatacka.graphics.Sprite
Ustawia szerokość Sprite'a.
setX(double) - Method in class pl.tph.javatacka.graphics.Sprite
Ustawia składową poziomą pozycji Sprite'a na ekranie.
setXY(double, double) - Method in class pl.tph.javatacka.game.sprites.Curve
Ustawia aktualną pozycję "głowy" krzywej.
setXY(double, double) - Method in class pl.tph.javatacka.game.sprites.Score
Przenosi obiekt Score w podane miejsce na ekranie.
setY(double) - Method in class pl.tph.javatacka.graphics.Sprite
Ustawia składową pionową pozycji Sprite'a na ekranie.
sleep - Variable in class pl.tph.javatacka.game.GameCore
Czas na jaki wątek zasypia po każdym obiegu głównej pętli gry.
speed - Variable in class pl.tph.javatacka.game.GameMenu
Suwak wyboru prędkości gry.
speed - Variable in class pl.tph.javatacka.game.GamePreferences
Szybkość gry.
Sprite - Class in pl.tph.javatacka.graphics
Klasa Sprite jest klasą bazową dla wszystkich elementów graficznych niezależnie poruszających się po ekranie gry.
Sprite() - Constructor for class pl.tph.javatacka.graphics.Sprite
Tworzy obiekt klasy Sprite inicjując jego położenie, wektor prędkości oraz rozmiar wartościami zerowymi.
Sprite(double, double, double, double, int, int) - Constructor for class pl.tph.javatacka.graphics.Sprite
Tworzy obiekt klasy Sprite inicjując jego położenie oraz wektor prędkości podanymi wartościami.
start - Variable in class pl.tph.javatacka.game.GameMenu
Przycisk Start!
state - Variable in class pl.tph.javatacka.input.VirtualKey
Aktualny stan klawisza.
STATE_PRESSED - Static variable in class pl.tph.javatacka.input.VirtualKey
Klawisz został wciśnięty.
STATE_RELEASED - Static variable in class pl.tph.javatacka.input.VirtualKey
Klawisz został zwolniony.
STATE_WAITING_FOR_RELEASE - Static variable in class pl.tph.javatacka.input.VirtualKey
Klawisz został wciśnięty, a następnie jego stan został raz sprawdzony przez metodę isPressed().

A B C D E F G H I K L M N O P Q R S U V W X Y