A B C D E F G H I K L M N O P Q R S U V W X Y

I

incrementScoreValue() - Method in class pl.tph.javatacka.game.Player
Inkrementuje o jedne liczbę punktów zdobytych przez gracza.
initGame() - Method in class pl.tph.javatacka.game.GameCore
Inicjuje wszystkie elementy potrzebne do właściwej części rozgrywki.
initGUI() - Method in class pl.tph.javatacka.game.GameCore
Inicjuje wszelkie elementy składające się na Graficzny Interfejs Użytkownika.
INITIAL_PRESS_ONLY - Static variable in class pl.tph.javatacka.input.VirtualKey
Z tą opcją metoda isPressed() zwróci true tylko przy pierwszym wywołaniu po tym jak klawisz został wciśnięty.
input - Variable in class pl.tph.javatacka.game.GameCore
Menadżer wejścia z klawiatury i myszy.
InputManager - Class in pl.tph.javatacka.input
Klasa InputManager służy do zarządzania zdarzeniami związanymi z wejściem klawiatury i myszy (wciskanie i zwalnianie klawiszy/przycisków).
InputManager(Component) - Constructor for class pl.tph.javatacka.input.InputManager
Tworzy nowy obiekt klasy InputManager, który będzie nasłuchiwał zdarzeń przekazywanych pod podanego komponentu.
INVISIBLE_CURSOR - Static variable in class pl.tph.javatacka.input.InputManager
Niewidzialny kursor myszy.
isAlive() - Method in class pl.tph.javatacka.game.Player
Zwraca flaga mówiąca o tym czy gracz jest aktualnie "żywy" czy nie.
isDone() - Method in class pl.tph.javatacka.game.GameMenu
Zwraca true jeśli został kliknięty przycisk Start!
isHole() - Method in class pl.tph.javatacka.game.sprites.Curve
Zwraca informację czy aktualnie w krzywej jest dziura.
isPressed() - Method in class pl.tph.javatacka.input.VirtualKey
Zwraca wartość logiczną mówiącą o tym czy klawisz związany z tym obiektem VirtualKey jest aktualnie wciśnięty czy nie.

A B C D E F G H I K L M N O P Q R S U V W X Y