A B C D E F G H I K L M N O P Q R S U V W X Y

P

panel - Variable in class pl.tph.javatacka.game.GameMenu
Główny panel, w którym wyświetlane są wszystkie komponenty menu.
pause - Variable in class pl.tph.javatacka.game.GameCore
Akcja gry - pauza.
pl.tph.javatacka.game - package pl.tph.javatacka.game
 
pl.tph.javatacka.game.sprites - package pl.tph.javatacka.game.sprites
 
pl.tph.javatacka.graphics - package pl.tph.javatacka.graphics
 
pl.tph.javatacka.input - package pl.tph.javatacka.input
 
Player - Class in pl.tph.javatacka.game
Obiekty klasy Player przechowują w sobie wszelkie potrzebne informacje o graczu.
Player(String, Color, int, int, InputManager) - Constructor for class pl.tph.javatacka.game.Player
Konstruuje nowy obiekt klasy Player na podstawie podanych argumentów.
player - Variable in class pl.tph.javatacka.game.sprites.Score
Referencja na obiekt gracza, z którym związany jest Score.
playerAmount - Variable in class pl.tph.javatacka.game.GamePreferences
Liczba graczy.
playerColor - Variable in class pl.tph.javatacka.game.GamePreferences
Kolory krzywych graczy.
playerName - Variable in class pl.tph.javatacka.game.GamePreferences
Nazwy graczy.
playerPosition - Static variable in class pl.tph.javatacka.game.sprites.Score
Tabela playerPosition[] zawiera pionowe składowe położenia dla sześciu pozycji graczy, które zapewniają dobry rozkład tabelek Score na ekranie.
players - Variable in class pl.tph.javatacka.game.GameCore
Tabela zawierająca obiekty graczy.
players - Variable in class pl.tph.javatacka.game.GameMenu
Pola tekstowe do wpisywania nazw graczy.
pref - Variable in class pl.tph.javatacka.game.GameMenu
Obiekt przechowujący dane o ustawionych w menu preferencjach.
press() - Method in class pl.tph.javatacka.input.VirtualKey
Wciska klawisz związany z tym obiektem VirtualKey.

A B C D E F G H I K L M N O P Q R S U V W X Y