Serialized Form


Package pl.tph.javatacka.game

Class pl.tph.javatacka.game.GameMenu extends javax.swing.JFrame implements Serializable

Serialized Fields

done

boolean done
Flaga informująca czy został już kliknięty przycisk Start!, a ustawione opcje zostały wczytane.


pref

GamePreferences pref
Obiekt przechowujący dane o ustawionych w menu preferencjach.


panel

javax.swing.JPanel panel
Główny panel, w którym wyświetlane są wszystkie komponenty menu.


colors

javax.swing.JButton[] colors
Przyciski wyboru kolorów dla krzywych należących do graczy.


keys

javax.swing.JButton[][] keys
Przyciski informujące o sterowaniu poszczególnych graczy.


start

javax.swing.JButton start
Przycisk Start!.


quit

javax.swing.JButton quit
Przycisk Wyjście.


speed

javax.swing.JSlider speed
Suwak wyboru prędkości gry.


maxScore

javax.swing.JSpinner maxScore
Pole wyboru limitu punktów w grze.


players

javax.swing.JTextField[] players
Pola tekstowe do wpisywania nazw graczy.