A B C D E F G H I K L M N O P Q R S U V W X Y

D

device - Variable in class pl.tph.javatacka.graphics.ScreenManager
Obiekt reprezentujący urządzenie graficznie związane z lokalnym środowiskiem graficznym.
direction - Variable in class pl.tph.javatacka.game.sprites.Curve
Aktualny kierunek poruszania się wyrażony w stopniach.
done - Variable in class pl.tph.javatacka.game.GameMenu
Flaga informująca czy został już kliknięty przycisk Start!
draw() - Method in class pl.tph.javatacka.game.GameCore
Główna procedura rysująca wszystkie elementy na ekranie.
draw(Graphics2D) - Method in class pl.tph.javatacka.game.sprites.Curve
Rysuje krzywą w odpowiednim kolorze w podanym kontekście graficznym.
draw(Graphics2D) - Method in class pl.tph.javatacka.game.sprites.Score
Rysuje obiekt Score na komponencie związanym z podanym obiektem Graphics2D.
dx - Variable in class pl.tph.javatacka.graphics.Sprite
Pozioma składowa wektora prędkości Sprite'a.
dy - Variable in class pl.tph.javatacka.graphics.Sprite
Pionowa składowa wektora prędkości Sprite'a.

A B C D E F G H I K L M N O P Q R S U V W X Y