|
||||||||||
PREV LETTER NEXT LETTER | FRAMES NO FRAMES |
Score
odzwierciedlają tabelki graczy pokazujące
aktualną liczbę punktów zdobytych przez danego gracza w bieżącej rozgrywce.Score
inicjując jego składowe położenia,
wektora prędkości i położenia, do którego on dąży wartościami zerowymi.
ScreenManager
służy do inicjalizacji i zarządzania oknem
pracującym w trybie pełnoekranowym.Score
będzie dążył.
Score
będzie dążył.
Sprite'a
.
Sprite'a
.
Sprite'a
.
Sprite'a
.
Sprite'a
na ekranie.
Score
w podane miejsce na ekranie.
Sprite'a
na ekranie.
Sprite
jest klasą bazową dla wszystkich elementów
graficznych niezależnie poruszających się po ekranie gry.Sprite
inicjując jego położenie, wektor
prędkości oraz rozmiar wartościami zerowymi.
Sprite
inicjując jego położenie oraz
wektor prędkości podanymi wartościami.
isPressed()
.
|
||||||||||
PREV LETTER NEXT LETTER | FRAMES NO FRAMES |