Overview
Package
Class
Use
Tree
Deprecated
Index
Help
PREV LETTER
NEXT LETTER
FRAMES
NO FRAMES
All Classes
A
B
C
D
E
F
G
H
I
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
U
V
W
X
Y
U
update(long)
- Method in class pl.tph.javatacka.game.
GameCore
Główna funkcja aktualizująca wszystkie obiekty gry.
update(long)
- Method in class pl.tph.javatacka.game.
Player
Uaktualnia obiekt gracza, a dokładniej obiekt
krzywej
na podstawie minionego czasu.
update(long)
- Method in class pl.tph.javatacka.game.sprites.
Curve
Aktualizuje pozycję
"głowy"
krzywej
w oparciu o wartość wektora prędkości oraz kierunek poruszania.
update(long)
- Method in class pl.tph.javatacka.game.sprites.
Score
Aktualizuje pozycję obiektu
Score
na ekranie w oparciu po podany jako argument miniony czas.
update()
- Method in class pl.tph.javatacka.graphics.
ScreenManager
Po zakończeniu rysowania w oknie za pomocą związanego z nim obiektu
Graphics2D
należy uaktualnić wyświetlany obraz.
update(long)
- Method in class pl.tph.javatacka.graphics.
Sprite
Aktualizuje pozycję
Sprite'a
w oparciu o miniony czas.
Overview
Package
Class
Use
Tree
Deprecated
Index
Help
PREV LETTER
NEXT LETTER
FRAMES
NO FRAMES
All Classes
A
B
C
D
E
F
G
H
I
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
U
V
W
X
Y